sábado, 13 de junio de 2015

Cub

A l'aula de taller vam estar tallant unes peces de fusta amb les eines que vam estudiar. Necessitevem una serra, un sergent, un regle per mesurar les peces, i la mateixa fusta que ens van donar.
Abans de començar a tallar vam tenir que dibuixar les peces que tallaríem. Cuan vam acabr el nostre professor ens va repartir una barra de fusta de pi (fusta tova per talar-la més fàcilment). 
A l'hora de tallar ho vam fer en parelles per fer-ho més fàcil i poder-nos ajudar, jo ho vaig fer amb la meva companya Lucia. 
Al final amb totes les peces acabades i enganxades vam aconseguir fer un cub. Després vam pintar les peces per donr-li un punt més creatiu. Jo vaig pintar cada cara del cub de diferents colors. 
Aquí us deixo fotos de les diferents peces i del cub montat. 










No hay comentarios:

Publicar un comentario